2012. június 13., szerda

Cake pop - sütinyalóka házilag

Rávettem magam, hogy megpróbáljam, bár nem fogom profi szintre emelni a tudásomat, de ahhoz, hogy ajánlani tudjak Nektek otthon is könnyedén elkészíthető bulifalatokat....hát megtettem. Cake pop, azaz sütinyalóka készítésbe kezdtem egy esős napon. Már jóval korábban beszereztem hozzá a fehér csokichipset (olvadós, színezhető csokidarabkák), ill. a Lidl-ben vettem egy poharas csokimázat. Most a csokimázhoz volt leginkább hangulatom, mert a néha fel-fel bukkanó nap és ez a borús, sáros nap egy szivárványos, barna alapú sütire adott ihletet. Szivárványos sárgolyók.

A díszített, egységes színvilág és motívum köré épülő témapartykon nagyon fontos, hogy minden süti, torta, falatka is hasonló külsőt kapjon. Ezt úgy tudjuk megteremteni, hogy a kiválasztott papírokból készítünk az ételeknek kis tárolókat, ill. a sütiket megfelelően színezzük. Erre alkalmas a cake pop is, hiszen a csokimáz, díszítőcukorkák széles variációs lehetőséget nyújtanak.

Szerintem mindenki készített már kókuszgolyót, így legyen ez a süti alapja. (Ha még ehhez sincs kedved, vedd meg készen és formázd újra kisebb golyókká - szentségtörés, de praktikus!) A lényeg, hogy ne lágy tésztát csináljunk, mert az  könnyen lejön a pálcikánkról.

1. lépés a kókuszgolyó alapok:

Sütinyalóka

2. lépés - pálcikákat szúrunk a golyókba. Itt használtam a felolvasztott csokichipset. A pálcika végét belemártottam, majd jól beszúrtam a süti közepébe. Ez ahogy megszilárdul, "beragasztja" a pálcikánkat.


3. lépés - belemártjuk a csokimázba, majd folyamatosan forgatva a nyárson lecsöpögtetjük a felesleget, ill. szépen körbevonjuk vele. Amíg még lágy rajta a csokimáz, gyorsan szórunk rá díszcukorkákat. Itt már mindenképp jó, ha kéznél van egy kis hungarocell, amibe bele tudjuk szúrni dermedni a nyalókákat.

Sütinyalóka


4. lépés - az én részem, a kis dekor. Így lett sáros, szivárványos sütinyalókánk.



Szerintem érdemes megpróbálni!

A Sugarparty pedig segít abban, hogy az elképzelt, megvalósított, megvásárolt sütinyalókád csodásan tudd tálalni, ehhez rendelj tőlünk egyedi sütinyalóka 2 emeletes sütiállványt. Találd ki a színt és küldd el nekünk az info@sugarparty.hu címre.

Sütinyalóka - cake pop tartó állvány

Szülinapi fotózási kellékek összeállítása - Hogyan készülj dekorációkkal egy tematikus fotózásra

Korábban fotósok rendeltek elsősorban kiegészítőket a stúdióba, viszont sokat változtak a szokások, és a fotózásra történő készülődés része ...