2011. július 1., péntek

Buli dekoráció így - vagy úgy

Az alábbi kontraszt vezetett ahhoz, hogy létrehozzak valamit, amivel személyesebbé és varázslatosabbá lehet tenni egy szülinapi gyerekbulit. Velem is előfordult, hogy gyorsan összevásároltam mindenféle kedvenc figuráról zsúrkellékeket. Az eredménnyel azonban nem voltam sehogy sem megelégedve, de nem találtam megoldást az interneten böngészve sem arra,  hogy gyerekeim részére csodálatos dekorációt vásároljak. Magam kellett megvalósítsam azt, amit korábban csak kerestem, kerestem és kerestem...

Gyerekzsúr boltokban vásárolható kellékekkel:


Gyerekzsúr kész bolti kellékekkel

 Gyerekzsúr a Sugarparty-val:

Szülinapi hercegnős buli

Szülinapi fotózási kellékek összeállítása - Hogyan készülj dekorációkkal egy tematikus fotózásra

Korábban fotósok rendeltek elsősorban kiegészítőket a stúdióba, viszont sokat változtak a szokások, és a fotózásra történő készülődés része ...